Proces zamówień – jak wygląda współpraca z naszą firmą?

Zastanawiasz się jak wygląda proces realizacji zamówień i współpracy z naszą firmą? Przygotowaliśmy krótki przewodnik, który w pełni wyjaśnia cały proces i pomoże Ci zaoszczędzić czas przyczyniając się do przyspieszenia realizacji zamówienia.

1. Jaki projekt potrzebujesz?

Nasz nowoczesny park maszynowy umożliwia nam realizację wielu zróżnicowanych projektów. Możemy przygotować dla Ciebie medale sportowe i okolicznościowe, monety, pinsy, ordery, statuetki i breloki reklamowe. Na tym etapie określ również ile sztuk produktu potrzebujesz. Realizujemy zamówienia już od 30 odlewów!

2. Jak ma wyglądać gotowy projekt?

Wybierając produkt dla siebie zastanów się nad jego wymiarami. Rozmiary projektów, które jesteśmy w stanie zrealizować to 1-12 cm wysokości i szerokości oraz ok. 3-5 mm grubości. Jeżeli nie wiesz jakie wymiary wybrać nasz dział obsługi klienta z chęcią pomoże Ci wybrać ten optymalny.

Kolejną rzecz, którą należy ustalić przed rozpoczęciem współpracy to wzór produktu oraz jego kolor. Jeżeli masz takie możliwości projekt możesz przygotować samemu stosując się do naszych wytycznych (zobacz: Jak poprawnie przygotować projekt). Możesz także przygotować opis projektu, na podstawie którego nasi artyści-graficy będą mogli przygotować projekt po akceptacji wyceny.

3. Wycena

Mając ustalone swoje preferencje co do rodzaju projektu, ilości sztuk oraz pomysł na wzór lub jego projekt skorzystaj z naszego formularza wyceny: https://mccmedale.pl/wycena/

Podaj zebrane przez siebie informacja w dostępnym na stronie formularzu i kliknij przycisk “Wyślij zapytanie”. Przygotujemy dla Ciebie wstępną wycenę i prześlemy ją w przeciągu 1-2 dni roboczych.

4. Wizualizacja

Kolejnym krokiem w przypadku akceptacji wstępnej wyceny jest przygotowanie ostatecznej formy projektu. Nasi artyści-graficy przygotują dla Ciebie wizualizację projektu gotowego do wykonania uwzględniając przy tym wszystkie Twoje uwagi oraz sugestie co do jego wyglądu.

Ostateczny projekt będzie odzwierciedlał gotowy produkt. Jeżeli w trakcie prac do projektu wprowadzone zostaną znaczące zmiany (np. zmieni się jego rozmiar)  wstępna wycena może ulec zmianie. Do realizacji zamówienia przechodzimy po akceptacji gotowego projektu oraz ustaleniu szczegółów dotyczących płatności.

5. Metody płatności

W zależności od rodzaju produktów i ich ilości, a także historii wcześniejszych zamówień umożliwiamy płatności za zamówienie w następujący sposób:

      • Przedpłata – stosowana jest dla klientów zamawiających towar w naszej firmie po raz pierwszy. Po złożeniu zamówienia nasz dział sprzedaży wystawi fakturę proforma, którą należy opłacić w ustalonym terminie. Realizacja zamówienia będzie wstrzymana do momentu opłacenia faktury.
      • Zaliczka – w przypadku gdy nowy klient nie może zapłacić całej kwoty z góry, w niektórych przypadkach stosujemy formę zaliczki. Najczęściej zaliczka wynosi 30%-50% i płatna jest przed rozpoczęciem produkcji. Następnie wraz z wysyłką towaru wystawiamy fakturę z odroczonym terminem płatności na resztę kwoty.
      • Przelew bankowy z odroczonym terminem płatności – forma płatności przyznawana po indywidualnych ustaleniach z klientem. Termin płatności zależy głównie od wielkości i regularności zakupów w naszej firmie.
      • PayPal – system PayPal jest jednym z najbezpieczniejszych sposobów wysyłania i otrzymywania płatności online. Obejmuje on najnowsze systemy i procesy zapewniające ochronę Twoich informacji finansowych. Do dokonywania płatności za pomocą PayPal wymagane jest posiadanie karty kredytowej lub środków zgromadzonych na koncie systemu. Płatności poprzez PayPal stosujemy przy współpracy zarówno z nowymi jak i stałymi klientami.

6. Finalizacja zamówienia

Jeżeli akceptujesz ostateczny projekt oraz koszty możesz złożyć swoje zamówienie. Prześlij nam swoje dane, na które mamy wystawić fakturę oraz adres do wysyłki i telefon kontaktowy. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w ustalonym terminie oraz dostarczone przesyłką kurierską na wskazany adres.

W przypadku jakichkolwiek problemów na którymś z etapów procesu zamówienia nasz dział obsługi klienta z chęcią odpowie na wszystkie Twoje pytania. Możesz się z nami skontaktować korzystając z formularza kontaktowego lub dzwoniąc na jeden z dostępnych na stronie numerów telefonu.